Užívajte si dobrý spánok!

Často kladené otázky

Aktuálne informácie ohľadom fungovania počas pandémie COVID-19

Kamenné predajne

Všetky naše kamenné predajne sú aktuálne OTVORENÉ a fungujú v režime ZÁKLAD podľa platných nariadení.

Nákup online cez eshop

Náš eshop funguje bez obmedzení.

Ako vás môžeme v tejto situácii kontaktovať

Sme vám k dispozícii počas otváracích hodín našich predajní na telefónnych číslach predajní, kontaktovať nás môžete aj cez chat na našom webe, alebo nás môžete kontaktovať telefonicky a emailom.

Bezpečné doručenie tovaru až k Vám domov

Pri doručovaní tovaru dodržiavajú naši kolegovia všetky bezpečnostné opatrenia a nosia rúška. Poprosíme aj vás, aby ste pri preberaní tovaru mali nasadené rúško. Pre vašu aj našu vyššiu bezpečnosť prosíme pri objednávkach uprednostniť platbu vopred.

 

MATRACE

Dajú sa vyrobiť matrace v atypickom rozmere?

Áno, všetky matrace robíme na mieru aj v atypickom rozmere s presnosťou 1 cm. (pri matracoch kolekcie Activ sú určité rozmerové obmedzenia)

V akom stave nám prídu matrace?

Penové a ekonomické matrace dodávame vákuovo balené a zrolované, ostatné matrace dodávame v pôvodnom tvare.

Môžem matrac využívať hneď po rozbalení?

Ak bol váš matrac doručený v zrolovanom vákuovom balení, nepoužívajte ho ihneď, ale postupujte nasledovne: Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch. Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte, POZOR, nepoškoďte poťah matraca ostrým predmetom.
Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer.
Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte, nesadajte a nelíhajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti. Ak ste si zakúpili matrac dodávaný v pôvodnom tvare, môžete si ho užívať hneď po rozbalení.

Ako hlboko je potrebné zapustiť matrac do rámu postele?

Všetky naše matrace sú stabilné, stabilne držia svoj tvar a teda môžu byť používané aj voľne, bez akéhokoľvek zapustenia do rámu postele.

Prečo je potrebné matrac pravidelne otáčať?

Pravidelné otáčanie matraca predlžuje jeho životnosť, preto je dobré otáčať ich na obe strany, aj v smere hlava-nohy. Pri matracoch, ktoré sa požívajú len z jednej strany (Exclusive: X5, X6, X7, Activ: A4, A5 ) odporúčame otáčať v smere hlava-nohy.

Čo sa považuje za preležanie matraca?

Za preležanie matraca sa považuje, ak preležanie tvorí viac ako 10% z celkovej výšky matraca (napr. ak má matrac 20 cm, za preležanie sa považuje deformácia s výškou 2 cm a viac).

Kto matrace a ostatný tovar doručuje?

V maximálnej možnej miere využívame vlastnú dopravu, aby sme mali istotu, že k vám príde tovar v nepoškodenom stave.

Je možný osobný odber?

Osobný odber je možný po dohode v našich predajniach, resp. v sklade v Nitrianskych Hrnčiarovciach.

Je možnosť si matrace vyskúšať?

Áno, v našich predajniach si matrace môžete vyskúšať. Zoznam našich predajní nájdete na našom webe: Spálňové štúdiá VEGAS a partneri.

Aké spôsoby platby sú možné?

Možná je platba v hotovosti alebo kartou v našich predajniach, alebo prevodom na účet na základe zálohovej faktúry.

Máte poradenstvo pri výbere matraca?

Áno, máme odborne školený personál v každej predajni a poradenstvo online na našom webe.

Je pri výbere matraca dôležitý rošt/podklad?

Výber roštu je rovnako ako výber matraca veľmi dôležitý. Všetky naše matrace s taštičkovým jadrom je možné používať na pevnom aj lamelovom rošte. Penové matrace z kolekcie Activ a latexové matrace z kolekcie Ecolatex je potrebné uložiť na lamelový rošt. Pre taštičkové matrace kolekcie Comfort a Modern je potrebné mať medzery medzi lamelami, resp. latami v rošte max. 6 cm. Pri matracoch kolekcie Exclusive je potrebné dodržať medzery max. 4,5 cm (okrem modelu X7, kde je max. medzera medzi latami/lamelami 3 cm). Pre matrace z kolekcie Ecolatex je stanová max. medzera medzi lamelami na 4,5 cm a pri penových matracoch (kolekcia Activ) je to 8 cm. Keďže lamelový rošt svojou pružnosťou umocňuje ortopedické vlastnosti lôžka a zároveň aj predlžuje životnosť matraca, my svojím zákazníkom odporúčame takýto typ roštu.

Ponúkate možnosť odvozu starých matracov?

Áno, ponúkame ich odvoz za mierny poplatok.

Vynesie nám kuriér matrace na poschodie?

Štandardne dodávame tovar po prvé uzamykateľné dvere. Vynáška na vyššie poschodie je spoplatnená v závislosti od poschodia a či niekto šoférovi pri vynášaní pomôže.

 

POSTELE

Aké druhy postelí máte v sortimente?

V našej ponuke nájdete postele z masívneho bukového a dubového dreva, z imitácie dreva, postele kované aj čalúnené. Všetky postele pochádzajú z dielne kvalitných slovenských a českých výrobcov.

Viete dodať aj posteľ v atypickom rozmere?

Máme niekoľko rozmerov, ktoré považujeme za štandardné, ale ak vám nevyhovuje šírka alebo dĺžka, takmer pri každom modeli je možné vyrobiť posteľ aj v celkom atypickom rozmere.

Majú vaše postele úložný priestor?

Pri väčšine postelí si zákazník sám zvolí, či si praje posteľ s úložným priestorom. Výnimkou sú niektoré dizajnové postele, ku ktorým úložný priestor nepatrí a tiež postele, ktoré sú od výroby s úložným priestorom. Tiež je v mnohých prípadoch možné zvoliť vyvýšený úložný priestor vhodný aj na podlahové kúrenie. Takémuto riešeniu sa potešia aj zákazníci, v domácnosti ktorých sa využíva robotický vysávač.

Obsahuje posteľ aj rošty a matrace?

Pretože sme zástancom názoru, že každý človek má individuálne požiadavky na kvalitu svojho lôžka, uprednostňujeme predaj týchto komponentov zvlášť, aby si každý mohol vybrať podľa svojich potrieb a požiadaviek.

Ako sa postele dodávajú?

Postele sa dodávajú v demontovanom stave, dôkladne zabalené, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu.

Dokážem si zmontovať posteľ sám?

Ku každej posteli poskytujeme podrobný návod na montáž. Jednotlivé diely sú predpripravené, takže sa montáž postele dá zvládnuť pomerne jednoducho.

Poskytujete aj vynášku a montáž?

Dovoz tovaru po prvé uzamykateľné dvere je samozrejmosťou. Ak potrebujete posteľ vyniesť na konkrétne poschodie, resp. zmontovať, sme pripravení túto službu poskytnúť za poplatok v závislosti od poschodia a náročnosti montáže.

Odveziete mi starú posteľ?

Starých postelí vás zbavíme a ekologicky ich zlikvidujeme za mierny poplatok.

Máte v ponuke aj ostatný spálňový nábytok?

V našom sortimente sa nachádzajú nočné stolíky, komody, skrine, rôzne policové systémy, atď. Na našej stránke ich nájdete pri konkrétnej vami zvolenej posteli medzi vhodnými doplnkami.

 

ROŠTY

Aké druhy roštov ponúkate?

V sortimente máme rošty pevné, lamelové, polohovateľné s mechanickým alebo elektrickým polohovaním, prípadne aj masážne rošty.

Aká je nosnosť vašich roštov?

Základná nosnosť je 120 kg. Máme však aj rošty s vyššou nosnosťou – 130 kg, 150 kg, 180 kg, 220 kg.

Ako si mám stanoviť nosnosť roštu

Potrebné je spočítať hmotnosť matraca a osoby, ktorá bude na posteli spať.

Aký rošt je pre mňa vhodný?

Vo výbere optimálneho roštu vám pomôže článok v našej poradni, resp. školený personál v predajniach alebo online na našom webe. Spomínaný článok nájdete tu: Ako vybrať podklad?

Viete vyrobiť rošty aj v atypických rozmeroch?

Pri každom rošte máme uvedené v akých rozmeroch je možné ho vyrobiť.

 

ANATOMICKÉ VANKÚŠE

Prečo si mám kúpiť anatomický vankúš?

Veľmi dôležité sú pre kvalitný spánok aj správna poloha a pohodlie Vášho krku a šije. Havne ak trpíte bolesťami v oblasti krčnej chrbtice, je pre vás správny anatomický vankúš v podstate nutnosťou.

Z akého materiálu sú vaše anatomické vankúše?

V našej ponuke nájdete hlavne ortopedické anatomické vankúše z prírodného latexu. Ich flexibilita a ergonomický dizajn vám umožnia dosiahnuť úplné uvoľnenie a maximálne pohodlie. Pre tých, ktorým latex ako materiál nevyhovuje, máme aj verzie anatomických vankúšov z pamäťovej peny. Ten správny vankúš si tak vyberie každý.

Majú anatomické vankúše stanovený tvar?

Anatomický vankúš by mal svojmu názvu zodpovedať tým, že jeho tvar, tvrdosť a použitý materiál dokonale vyhovuje používateľovej anatómii a požiadavkám. Preto ponúkame anatomické vankúše rôznych tvarov, tuhostí a materiálov, aby si každý mohol pre seba vybrať ten najlepší.

 

CHRÁNIČE

Prečo si mám kúpiť chránič a míňať zbytočne peniaze, keď má matrac snímateľný a prateľný poťah?

Chránič už podľa svojho názvu slúži na ochranu matraca. Jeho cena v porovnaní s matracom, alebo aj s poťahom matraca, je zanedbateľná. Okrem toho uľahčuje údržbu lôžka. V prípade, že na posteli spáva malé dieťa, správny chránič zabráni prenikaniu vlhkosti do matraca.

Keď si kúpim matrac v atypickom rozmere, viete mi dodať aj vhodný chránič ?

Samozrejme áno. Radi pre vás vyrobíme chránič podľa vašich požiadaviek na všetky tri rozmery (šírka, dĺžka, výška)

 

VANKÚŠE, PAPLÓNY

Aké vankúše a paplóny predávate?

Perie aj páperie v sebe nesie všetky vlastnosti vyhovujúce požiadavkám zdravého spánku a vedeli to už naši predkovia. V spolupráci s modernými technológiami vieme z týchto tradícií pri výrobe vankúšov a perín vyťažiť maximum. Posteľné súpravy v našej ponuke sú ľahké, jemné, vzdušné, teplé, hydroskopické, trvanlivé a hlavne zdravotne nezávadné, vhodné aj pre alergikov. Vankúše a paplóny, ktoré u nás nájdete v sebe navyše rôzne kombinujú pomer peria a páperia tak, aby dosiahli rôzne vlastnosti a na svoje si prišiel skutočne každý. V našom e-shope a v predajniach nájdete aj obľúbené vankúše s náplňou z pamäťovej peny, latexu, či dutého vlákna.

Je možné objednať si vankúše alebo paplóny v rôznych rozmeroch?

Ponúkame vankúše v rozmeroch 50x70 cm a 70x90 cm. Paplóny máme v klasickom rozmere 135x200 cm a tiež aj dvojpaplóny 200x240 cm alebo 220x240 cm.

 

DOBA DODANIA, DOPRAVA, PLATBA

Aká je dodacia doba?

Ak máme matrace skladom, dodávame ich v priebehu niekoľkých dní. V iných prípadoch je dodacia doba cca 2-4 týždne.

Koľko stojí doprava?

U nás je doprava zadarmo pri tovare nad 100 €.

Akou prepravnou spoločnosťou doručujete matrace?

Rozvoz tovaru robíme vlastným autom na celom Slovensku.

Je možné dohodnúť presný čas dodania?

Snažíme sa vyjsť v ústrety v maximálnej možnej miere a na termíne dodania sa so zákazníkmi dohodneme minimálne deň vopred.

Mám od vás zmeškaný hovor / Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?

Áno, je to dôležité. Ak sme vás nezastihli, odpíšte nám alebo zavolajte späť, prosím. Keď nám potvrdíte, že budete v danom čase na mieste a tovar preberiete, zaradíme ho do rozvozu, naložíme do auta a už sa naň môžete tešiť. Pokiaľ na SMS alebo náš telefonát nezareagujete, predĺži Vám to dobu dodania - tovar sa totiž nemôže vyexpedovať a my vás budeme ohľadom doručenia opäť kontaktovať o pár dní.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?

Náš tovar je prevažne veľký a ťažký, preto ho doručujeme vlastnou dopravou, vďaka čomu vieme zaručiť bezpečné doručenie, šetrnú manipuláciu s tovarom za výhodnú cenu. Naši vodiči majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov pre celé Slovensko, ktorým sa riadia.

Je možnosť kúpiť matrace na splátky?

Áno. Prostredníctvom  splátkovej spoločnosti Quatro.

Teraz máte akcie 1+1, budú aj o týždeň?

Akcie a ceny sa priebežne menia a vždy platia tie aktuálne.

Prečo mi nepošlete tovar objednaný na zákazku - na dobierku? Prečo je potrebné za tovar na zákazku zaplatiť vopred?

Pri tovare na zákazku je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred. Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

Nie sme na trhu nováčikovia. Na slovenskom a českom trhu pôsobíme od roku 2011. Náš e-shop je overený, 100%zákazníkov, by ho odporúčalo ďalej a máme množstvo priaznivých recenzií.

 

REKLAMÁCIE

Za aký dlhý čas vybavíte reklamáciu?

Podľa zákona je časový limit na vybavenie reklamácie 30 dní. My sa však snažíme vyriešiť ich čo najskôr.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie je vhodné kontaktovať predajňu, kde ste tovar zakúpili a tam vám naši kolegovia vysvetlia presný postup.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na objednavky@vegas.sk. Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.

šípka späť hore.jpg

+421 902 428 992
Navigácia